Fredag

Fredag igen nu då och imorgon blir det biljard hos r&s så det ska bli super kul och förutom jag och gubben så ska även pontus med och det är en massa andra kul människor som skulle komma med som det såg ut innan idag.

Dagen idag har verkligen varit slapp för jag somnade inte förän klockan 4 i morrse, vilket så klart innebär att jag sovit allseles för länge i förmiddags men det börjar rätta sig nu.
Kommer inte äns ihåg när gubben åkte i morse för att träffa Dr Skrynkel.

Det mesta av min dag har gått åt till att läsa en blogg jag hittade igår om en kvinna som fick veta att hon hade en agressiv form av bröstcanser under tiden som hon var gravid. man får följa henne och hennes familj genom tiden inna beskedet (bloggen börjar tyo 2007) fram tills idag.

Annars har jag mest dagdrömt lite på facebook och försökt få in mina skalman rutiner igen med att äta var tredjetimme och det har funkar ganska bra de senaste två dagarna och blodsocker dipparna har blivit mycket mindre.

Ikväll blir det god middag med älskling med kyckling och hasselbacks potatis, och senare blir det nog lite slö tittande på idol för det är ju finalen ikväll och även om jag inte kollat på det direkt denna sesong så hoppas jag på att jay vinner, vi hälsingborgare måste ju hålla ihop.

Igår hade vi goa pontus på besök och bestämde att vi tre och ev min syster ska fira nyår ihopa och bara ha det gott så ser lite fram emot nyår nu.

Nä nu ska jag kolla lite på nätet om jag jag kan hitta en ny bloggdesign för lyckdes göra något med min gamla så nu har jag en av standard designerna

//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0