Måndag med stjärnfall

Dagen har varit bra idag. Vaknade dock tidigare än vanligt av att gubben hade något banjo jox på sporify igång så jag vaknade och gick upp en stund och la mig i soffan med snart bar det av in i sängen med datorn igen.

Mesta av dagen har jag tagit det lugnt lite dels för att jag varit så sjukt trött men även pga in fot som börjat bråkat igen. Har haft problem från och till sedan gymnasiet med mina anklar och fick även köpa ett par kryckor för att låta det vila. Blev röntgad i båda fötterna utan att det visar något eftersom läkarna funderade på om det var någa skador då båda anklarn börjat göra ont från början pga av fall. Måste säga att det var ganska kul att se läkarna klia sig i huvudet medans de funderade på vad som var fel med anklarna, Jag har nämingen en liten förmåga att jag kan vinkla fötterna inåt en liten bit samt är överrörlig i mina leder (fick veta det för ungefär ett år sedan), så dom viste inte om jag bara var överrörlig eller om jag töjt ut ledbanden när jag trillat.

Kvällen har varit undebar för vi har tillsammans med R&S varit ute en runda i byn och kollat på stjärnfall. Vi hade filtar och kaffe med oss och det var mycket mysigt, många skratt och roliga samtal.

Trött och lite frusen är vi hemma igen och gubben har krupit till säng eftersom han ska jobba i morgon, ooch jag sitter och myser i mina julklappar. Thightsen jag fick passa perfekt i jeansen som långkalsonger och är super sköna att bara sitta i nu plus att dom fakttiskt inte får mig att se enorm ut. Tröjan värmer gott även den.

Nä nu ska snart jag oxå krypa till sängs

Sov gott

//c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0