Ändrade planer men bra ändå

När jag vakande idag så var det med lite vemod för vad skulle jag fylla denna dag med nu är mina planer sket sig?

Planen för dagen var att åka till HBG och fika med Kaka och åka ut till mia och elin och hälsa på lite efter jag slutat på vuxendagis, men som ni förstår så blev inte fallet så för stackars Kaka hår åkt på gud vet vad men inte mår han bra stackaren så det var en lite uttråkad carro som åkte hem i eftermiddags.

Efter att ha landat hemma och parkerat sig vid dator för att försöka fördriva tiden så ringde faktiskt telefonen. I andra änden var det andreas som undrade vad jag sysslade med, för han skulle och handla och undrade om jag behöve handla för då var jag välkommen att hänga med.
Men det var inte bara detta han hade på hjärtat utan även ett erbjudande som räddat min dag, " Vill du hänga med in och kolla på rögles träning?". Självklart så svarade man ju ja så en mycket glad carro pälsade på sig och har varit på hocket träning, och även ett ny signerat lagfoto som andreas hade med sig fick följa med hem.

Nu är jag lungt sagt ganska trött för resterande del av kvällen har jag använt till att försöka göra något åt mitt morotshår och lite soffmys med henke, god mat och lite nötter. Så det ända jag vill göra nu är att gosa ner mig i sängen och chatta lite gran.

Surfa en stund sen nanna så sov gott alla.

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0