Förrdel vs Nackdel med offentlig blogg

Jag tog ett beslut nu i kväll att inte ha min blogg kopplad till face book längre som jag haft innan, alltså när jag uppdaterar bloggen så kommer det även upp på facebook.

jag tog detta beslut för jag känner att jag kan inte ha min blogg till det jag vill ha den till om alla mina närmaste kan komma åt det så enkelt, bloggen för mig är till för att jag ska kunna uttrycka vad jag känner just då i ett säkert forum.

Den gångna helgen har varit en tanke ställare och fått mig att börja tänka igenom mitt liv, helgen har alltså varit lyckad och jag är jätte glad för jag har knutigt nya vännskapsband bara på dessa få dagar och helt plötsligt önskar jag att man vore 15 igen och inte behöve ta ansvar för sina handligar på samma sätt. Men nu är det inte så utan jag är en vuxen kvinna som är avsvarig för mina handlingar.

En av de bästa nätterna jag haft på länge fick mig att börja fundera om jag är på väg åt det hållet jag vill vara på väg åt.
Jag har vetat sedan jag föddes i princip vad jag vill med mitt liv och när jag vill vara där men nu börjar jag fundera på om man kanske skulle ta ett chill pill och bara låta livet ta dom vägar det vill, det som startat detta är en rad samtal om allt och ingenting och helt plötsligt under en micro sekund så funderade jag på att göra en sak som hade kunnat förändrat allt. tag lyckades på något sett hindra mig själv men självklart är det det enda jag kan tänka på nu, skulle jag gjor det eller var det bra jag lät bli.

To be continued......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0