Öl och Hockey

Ja nu var det ett tag sedan senast men inte är det jätte mycket som hänt.

Vuxen dagis har man börjat på vilket i praktiken innebär 4 timmar perdag framför en datorskärm letandes jobb och praktik plats. Kan ju säga att jag hade gjort i princip allt jag kunde redan de första dagarna, så nu handlar det mest om att hitta något produktivt att fylla tiden med. Har dock lyckats ganska bra de senaste två dagarna då jag ska på intervju i nästa vecka, så jag har suttit och övat på intervju frågor som faktiskt har kännts värt tiden.
Finns andra fördelar med som sanna som har varit snäll och underhållt mig denna vecka, mycket rögle snack och skämt vilket har varit underbart.

Så hur har det gott med allt annat från de senaste inläggen då?

Jo när det kommer till hockeyn så går det för tillfället ganska bra. Bara denna veckan har dom ännsålänge vunnit två matchet i full tid vilket innebär 6 välbehövliga poäng samt en mycket efterlängtad öl til mig, och på fredag vankas det derby mot malmö, självklart har jag ju skaffat en biljett till detta rögle måste, så man kan lugnt säga att jag ser fram emot fredag.

Mitt lilla problem då?


Jo det har löst sig. Jag har tagit ett beslut och det är att jag inte tänker ta ett beslut utan helt enkelt låta livet rulla på som det vill, vilket känns as gött.
Chill pill komentaren var faktiskt ganska bra för jag är nu på en plats där jag faktiskt för en gångs skull trivs och inte känner mig stressad att gå framåt.
Finns ju en orsak till detta, men den behåller jag för mig själv för varför riskera att paja något.

Så vad kommer hända framåt nu då?

Ja nu närmast blir det hulligan time på fredag när man ska på skåne derby.
Sen nästa vecka väntar jobb intervju och förlovningsfest sen får vi se vad som mera fylls på.

Nu får det vara färdig snurrat för idag och dags att fixa lite på datorn och sen nanna.

Tills nästa gång

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0