Underbart

Dagen har bara flugit iväg i dag måste jag säga och detta innebär att jag får sova i morgon och det ska bli glorious.

Började dagen som vanligt på vuxendagis och självklart blev det mycket rögle snack med tanka på matchen i kväll.

Väl hemma blev det till att äta och fördriva tiden innan det var dags att åka vilket var nära att jag inte gjorde.
Lyckades nämligen men en så kallad carro, detta innebär att man trillar utan anledning vilket jag då gjort.
När jag reser mig ur soffan så viker sig knät och jag åker i glovet, och drämmer till eller vrider knät och höften så det var inte jätte mysigt att behöva ge sig ut.

Upp kom jag såklart för man är ju van vid att åka i backen kan man ju säga, och iväg blev det till hallen där förutom när jag blev förbannad och hoppade lite spenderade det mesta av matchen balanserandes på ett ben för att avlasta tidigare nämda knä och höft.

Massa hoppande och skrikande blev det för Rögle mötte idag Malmö så det var derby match och ganska så fullsatt i Lindab arena. Dom kladdade till det kanske mycket men en underbar seger blev det och om mora spöar leksand i morgon så är vi klara för kvalserien vilket är underbart.

Nä nu blir det till att vila benet och ta det lungt så hörs vi när vi hörs

//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0