Det var den helgen det

Söndag kväll igen vilket innebär att helgen åter igen sprungit iväg alldeles för fort.
Vakande av att mobilen ringde och gumman som var på andra sidan ville att jag skulle hänga med till väla för att fördriva tiden.
Kvick som man är ibland han man både äta frukost och klä sig i lugn och ro innan det bara v till bussen för att möta upp gumman.
Själva dagen på väla var faktiskt ganska lyckad för jag fick med mig en snygg tröja och ett par nya jeans med mig hem men kan kanske inte säga att man varit jätte mycket på topp med tanke på de senaste dagarnas sena nätter.
Efter att väntat på bussen i lite över en timme i helsingborg så kom man hem och fick stoppat lite middag i magen och snart efter man sett Csi som jag missade i måndags så väntar sängen med lite väl behövlig sömn.

Ha en trevlig vecka

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0