Tillbaka igen

Kollade precis vad som var förra inlägget och oj va det hänt mycket sedan dess.

Rögle blev klara för kvalet till elitserien på lördagen efter malmö matchen och spelade första kvalmatchen mot örebro i måndags (idag onsdag) som dom med nöd och näppe vann. Man kan lugnt säga att man var närvös och satt på nålar de sista 20 minuterna. Imorgon väntar nästa match som jag tyvärr kommer missa pga att jag inte kommer ha tillgång till varken datorn eller mobilen.

Vuxen dagis får fortfarande besök dagligen måndag till fredag och kommer så fortsätta ett tag till om inget förändras helt plötsigt.

Hade en anställnigs intervju inbokad på måndagen efter mitt vackra fall på på golvet men som tur var så höll sig både knä och höft sig i skinnet så hade inte så ont. Intervjun gick jätte bra och det snackades om att jag troligen skulle få ett samtal från något av ställena som hon basade över, och sagt och gjort ca 1,5 vecka senare så kom det ett samtal så ska prova på stället nu imorgon och på onsdag nästa vecka så får vi hoppas allt funkar med stället och pendlingen.

I överigt har det varit ganska lugnt för min del, varit på en förlovningsfest hos vänner och besökt mamma och min polare i helgen som precis varit.

nu blir det att fortsätta följa lite elitserie hockey på våran minimala tv iväntan på lite serie premiärer.

Puss och kram

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0