Trevlig helg

Första provdagen på förhoppningvis nya jobbet gick bra och jag trives jätte bra så får hoppas det kommer funka, det är dock en liten bit att gå dit och jag kan inte jobba alla passen som finns där med det ska nog kunna lösa sig hoppas jag.

I övrigt har det varit en ganska lugn helg med mycket mys i soffan och sovmorgon vilket jag tror jag verkligen behöver för jag sov länge i morse.
Var vaken väldigt sent i natt vilket hade sin anledning då söta j och c äntligen fick välkommna sig lille son som föddes i natt, stort grattis till er båda.

Idag blev det en runda till svärföräldrarna där det blev lite fotboll på tv:n och svärmors jätte goda biffar till middag, och kvällen kommer troligen som igår att spenderas i soffan med mys framför tv och hoppas på lite bra filmer medans gubben är och underhåller sin polare med lite tv spel.

ha en underbar helg alla.

Kram Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0